wtorek, 15 grudnia 2015

Problemy z rozdziałem

A więc zapewne większość z was zastanawia się dlaczego nie ma rozdziału, prawda?
Naprawdę jest mi przykro, że przez ponad miesiąc nie ma rozdziału, ale jest kilka powodów dla których nie mogę go skończyć:

  1. Mój telefon na którym miałam napisaną część rozdziału zepsuł się przez co musiałam go przepisywać od nowa.
  2. Przez ostatni czas zupełnie mam humoru ani chęci do pisania ani robienia czego kolwiek, ale mam nadzieję, że mi to przejdzie :)
  3. I chyba jak już wszyscy zdążyli się zorientować wielkimi krokami zbliża się wolne co równa się z tym, że są już powoli wystawiane oceny na półrocze. Dlatego też staram się poprawiać itp.
I chyba już nie mam więcej wytłumaczeń, ale muszę się przyznać, że mam już gotowe połowę rozdziału, ale zupełnie nie mam czasu, kiedy go skończyć ;//
Dlatego teraz postaram się znaleźć czas i skończyć pisanie, abym mogła go wstawić w najbliższym czasie.

A więc czekajcie! ♥

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za rozdział :) i życzę, jak najlepszych ocen ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem i mam nadzieję, że wszystko się poukłada i szybko napiszesz rozdział. Czekam z niecierpliwością! ❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń